Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Sexy Εφη!





[Η Εφη κάνει κέφι με σέξι τουαλέτα! Το... φιογκάκι στο επίμαχο σημείο που «αναστάτωσε» τους fans της τραγουδίστριας] «Ο Γιώργος Καρατζαφέρης μου είπε ότι μπορώ να ντύνομαι όπως θέλω!» δηλώνει στην «Espresso» η Εφη Σαρρή, που απογειώνει το κέφι στο κέντρο «Γοργόνες» δίπλα στον Βασίλη Τερλέγκα. Η τραγουδίστρια, που την ερχόμενη Κυριακή θέλει να τη «σταυρώσουμε» ως Ιφιγένεια Ταρινίδου (αυτό είναι το πραγματικό της όνομα), τώρα μιλάει στην «Espresso» για τον αρχηγό του ΛΑΟΣ, τις sexy εμφανίσεις της και για τη... Βουλή!

«Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος επιμελήθηκα μόνη μου το styling των εμφανίσεών μου. Θέλω ένα ρούχο να μου αρέσει, να μου πηγαίνει και να είναι sexy» μας λέει.

- Αν δηλαδή εκλεγείς, θα πηγαίνεις και στη Βουλή ντυμένη τόσο sexy;
Αυτό σας το φυλάω για έκπληξη! Ψηφίστε με για να δείτε.

- Σε μία από τις see-through τουαλέτες που φοράς στο κέντρο, υπάρχει μόνο ένα μαύρο φιογκάκι στο επίμαχο σημείο. Θέλεις να περάσεις κάποιο... πολιτικό μήνυμα μέσα απ’ αυτό;
Στη συγκεκριμένη τουαλέτα υπάρχουν τρία φιογκάκια σε τρία διαφορετικά σημεία. Το συγκεκριμένο δεν μπήκε στο επίμαχο σημείο για κάποιο λόγο. Απλώς, αυτό είναι το σχέδιο του ρούχου. Οχι λοιπόν, δεν έχει σχέση με πολιτικά μηνύματα!

- Με τον Γιώργο Καρατζαφέρη πώς τα πηγαίνετε;
Πάρα πολύ καλά. Εξαιτίας του είπα το «ναι» στην πολιτική. Είναι ειλικρινής και δυναμικός. Αυτό μου αρκεί.

- Σου έχει κάνει ποτέ παρατήρηση που ντύνεσαι τόσο sexy;
Οχι, μου είπε ότι μπορώ να ντύνομαι όπως θέλω και ότι είμαι ελεύθερη να λέω όλες τις απόψεις μου.

- Το βλέπεις πιθανό να εκλεγείς;
Δεν ξέρω. Ο κόσμος που με σταματάει στο δρόμο μου λέει πως θα με ψηφίσει. Θα δείξει.

- Το «σταυρώστε με» πάντως έγινε σλόγκαν, σχεδόν... σουξέ!
Το γνωρίζω και χαίρομαι, γιατί αυτό σημαίνει πως ο κόσμος έμαθε ότι θέλω το σταυρό του. Οταν ο κόσμος σε τιμά με το σταυρό του, σε «ανεβάζει»!

- Την ερχόμενη Κυριακή πού θα βρίσκεσαι;
Ή σε κάποιο τηλεοπτικό πάνελ ή στο σπίτι μου!

- Εχεις άγχος;
Πάρα πολύ! Το θέλω με όλη μου την ψυχή να εκλεγώ!

1 σχόλιο:

A8lios είπε...

Ειχε πει πάντως πως εκτος απο το ΛΑΟΣ της είχε κάνει πρόταση και ένα από τα 2 "μεγάλα κόμματα". Έχεις ακούσει τπτ;